16.10.2014

Kiireetön lomailija

Hei lukijaväki,

Olen syyslomalla. Tiedättekö, koko viikon olen chillannut lasten kanssa ja vaan ollut. Blogiarvontojani juoksee Instassa ja täällä blogin puolella, Facebookissakin 100 tykkääjää tuli täyteen nopeammin kuin ehdin ikinä ajatella. Silti olen ottanut vapaata arjesta ja siten tästä bloggaamisestakin, vaikka uusia ihanuuksia olen kynsille latonutkin. 


Juu ei hätää, kynsikuvia on kamerassa! Ja tulevat tännekin, kunhan joutuvat. 

Nyt vain fiilistelen tätä kotiseudun rauhoittavaa maisemaa, hevosten ylvästä kauneutta sekä rauhoittumista.


  

Palaan kyllä, akut toivottavasti täydessä iskussa valmiina kohtaamaan nämä pakkasyöt ja pimeät syyspäivät.





Kesän lapsi on vain niin haikeissa sielunmaisemissa, kun sisällä takoo tieto siitä, että seuraavaan kesään on aikaa aivan liian kauan. Kesän lämpö on hävinnyt iholta ja mielestä jo ajat sitten, eikä syksyä pelasta oikein mikään muu kuin kynttilät ja punaviini :)


Nautinnollisia syyspäiviä sinulle tulevina viikkoina,
toivottaa Kata



4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Täällä fiilistellään myös kynttilöiden ääressä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Katarooma!
      Kynttilät ovat niin ihana juttu näin syksyllä, olen vähän sellainen tuleentuijottaja :)

      Poista
  2. Kaunista kyllä, vaikka en syksystä oikein välitä kun kaipaisin vaan valoa ja lämpöä:/ Ihanaa lomaa kuitenkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sissi sama vika täällä päässä - ikävä kesää jo nyt. Pakkohan minun oli tulla teille vilauttamaan, millaisissa maisemissa sitä akkuja ladataan, näistä ei kyllä enää paljon sisämaassa maisemat (minun mielestäni) parane. Kiitos lomatoivotuksista! Teksti ja kuvat tulevat lainakoneelta ja padilta niin tulee aika raakaa kuvaa kamerasta ja fiilispohjaista tekstiä. Sanoisinko että #nofilter ;)

      Poista

Sana on vapaa, kiitos kommenteistasi!