24.4.2014

Vadelman tuoksua ja Nail Rehabin näytön paikka

Hei, olen Kata ja impulssiostaja.
Kävin päivänä muutamana paikallisessa Body Shopissa ajatuksella "mä vain katselen, kiitos". Kaikki sujui odotusteni mukaan loppusuoralle asti; vältin meikkiosaston mouruamiset sekä käsivoideseireenien kutsun. 

Kunnes.

Myyjätär oli vaivihkaa maininnut, että ihanantuoksuiset TBS:n vartalovoit olivat muutaman tuoksun osalta tarjouksessa. Jospa minä vain vähän nuuhkaisen tässä poislähtiessäni... Mango oli juuri niin hyväntuoksuista kuin kuuluikin ja olin ylpeä itsestäni, kun sain pistettyä kannen kiinni. Kiersin pöydän toiselle puolelle ja epäröin vadelman edessä. Onkohan se miten ensanssisen tuoksuista..?


Voin kertoa, että ei muuten ollut esanssista tietoakaan. Ihan huumaava vadelman tuoksu! Nuuhkin vartalovoita kuin pahainen hörhö liimapurkkia enkä saanut tuulenhalkojaani pois testipurkin tuoksupiiristä. Ei tule mitään, tämä on vain saatava. Tämä oli muuten oikeasti viimeinen tuote kaupassa, johon olin ajatellut koskea. Ei auttanut muu kuin ottaa koskematon purnukka käteen ja hiipiä kassalle.



Ihan syyttä suotta purkin pohjassa ei lue Ei sovellu syötäväksi, sillä jos yhtään olisin sitä tyyppiä, joka ala-asteella söi makuhuulirasvoja (kyllä, minun luokallani ainakin oli heitä!), saattaisin mennä sohvan taakse ja maistella lusikallisen tätä herkkua. Niin hyvä tuoksu tässä on. Mutta älkää huoliko, en ole ainakaan tähän päivään mennessä nauttinut tästä tuotteesta kuin ihoni ja tuoksunystyröideni kautta. Herkullinen tuoksu tulee aidosta vadelmansiemenöljystä, joten eipä ihme.



Saatoin ehkä käydä TBS:n nettisivuilla katsomassa jo samantuoksuista vartalonkuorinta-ainetta..


Loppuun jälleen yksi hups-osaston tulos. Sally Hansenin Nail Rehab*-kuuri tulee tosi hyvään saumaan, nimittäin tuossa pikkurillissä on vähäksi aikaa kasvattelemista.. Otti ja katkesi pannahinen. Kynsillä ihanainen OPIn Where Did Suzi´s Man-go?, joka ensikosketuksessa tuntui ihan hurjan vahvalta oranssilta, mutta alkoikin miellyttää silmää päivä päivältä enemmän. 



Jonkun tovin täällä näkyy siis selkeitä kynnenviilaajan nimikkokynsiä lyhyytensä vuoksi - tosin väliin sattuu varmasti luonnoksista vielä niitä pidempiäkin julkaistavaksi.

Olettekos jo nuuhkineet tuota satiininpehmeää TBS:n sesonkituoksuista vartalovoita?


* Tuote on saatu testattavaksi blogiyhteistyön kautta. 

6 kommenttia:

  1. Mulla on kans toi vartalovoi, tuoksuu kyllä aivan ihanalta :)
    Toi Man-go himottelis.. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En olisi uskonut, ellen itse olisi tuota tuoksutellut, että tuoksu on todella noin aito!
      Man-goa vaan ostoskoriin - se on varma kesäväri :)

      Poista
  2. Vadelman tuoksu on kyllä ihana melkeinpä missä vaan... Toi Man-go on herkullinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä pidän myös vadelman tuoksusta ja toki maustakin.
      Man-goa olin ensisilmäyksellä laittamassa kiertoon, sen verran hyökkäävästi tuli kynsillä vastaan, mutta niin vain silmä tottui ja en raski kyllä siitä luopuakaan. Vahva ja peittävä väri!

      Poista
  3. Mä sekoan Body Shopissa joka kerta :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuon paikan yllättäviä (?) piirteitä varmasti aika monella :) - ja siltikin niin ihana kauppa !

      Poista

Sana on vapaa, kiitos kommenteistasi!